11 Haziran 2011 Cumartesi

Kısır Döngü

ben de diyorum neden uykum geldi... saat neredeyse iki olmuş; nasıl gelmesin? uykunun suçu ne? o zaman uyumalı mı uyumamalı mı? yatak her zaman bu kadar çekici mi görünür, yoksa bu uykunun yarattığı bir illüzyon mu? tepemdeki flüoresan lamba her zaman bu kadar parlak mıydı? kafam, neden kaşınıyorsun? dizim, sen neden kaşınıyorsun, kafama mı özendin? bu sandalye her zaman bu kadar rahatsız mıydı? beynim şu anda kaç kilo çekiyordur? baş her zaman bu kadar ağır bir şey mi, yoksa ağırlık göreceli bir kavram olabilir mi? biyokimyayı satsam ne olur acaba, yoksa sadece özetten mi okusam? bugün de babamdan hediye aldım telkare, ne güzel şeydi o öyle... acaba kaça almıştır? ne rüya göreceğim acaba? parmaklarımdaki baloncuğa benzeyen su dolu oluşumların inmesi ne kadar sürer? buz dolabının üstündeki yaratık finale kadar evrimleşir mi? karnım mı acıkmış? acıkmamış mı? yemesem daha iyi mi olur? dişimi fırçalasam mı, yoksa üşenip sabah fırçalamakla mı yetinsem? yatsam mı? uykum mu gelmiş benim? saat kaç ki? ben de diyorum neden uykum geldi... saat neredeyse iki olmuş; nasıl gelmesin? uykunun suçu ne? o zaman uyumalı mı uyumamalı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder