10 Haziran 2011 Cuma

Ders Çalışasım Kaçarsa...

insanın bu kadar mı ders çalışası gelmez yaa? hepi topu yirmi sayfa ders çalıştım sabahtan beri; şimdi hiç devam edesim gelmiyor. hayır, deli gibi de mola verdim ders çalışırken, halbuki! bu kadar mı kötüyüm yani şu saatte ders çalışmakta? karnım mı acıktı acaba? ve işte bu da, ders çalışırken neden kilo alınır sorusunun açık ve net yanıtıdır. 


yarım saattir oyalanıp duruyorum; ne işim varsa! bilgisayarı açıyorum, face'e bakıyorum, maillerimi kontrol ediyorum - ki asla yeni bir şey gelmemiş oluyor. deviantArt'taki mesajlarıma bakıyorum. düzenli gezdiğim sitelere bakıyorum. belki gecenin bu saatinde yeni bir şey gelir diye Zaytung'a bakıyorum. BloG yazıyorum, şekil 1-a... nedense hiç elim varmıyor şu son yedi sayfayı çalışmaya!


saçmalamaya bile başladım. kulağıma müzik taktım çalışıyormuş gibi yapıyorum, bir yandan oturduğum yerden danslar geliştiriyorum, falan... ya da korece şarkıya eşlik ediyorum, ne bileyim, öyle şeyler işte!


tuvalette geçirdiğim zaman da beni öldürecek, az kaldı. hiçbir şeyden değilse, metan zehirlenmesinden öleceğim! oturuyorum oraya; aklımdan geçenlerin sınırı yok yemin ediyorum. baktım düşünecek şey bulamıyorum, bacağımdaki dönükleri çıkarıyorum, falan... bir dakika, kızların bacaklarında kıl olmadığını sanan yoktur, değil mi? öyleyse de süpriz bozuldu artık... yaa, böyle şeyler oluyor işte sıkıntıdan! 


öleceğim yaa, gerçekten, hiç mi oturamaz bir insan şu dersin başına? yedi sayfa, sonra yatacağım; ama yok anacığım, şu tuşlardan ayrılmaya da gönlüm yok hiç, şu bilgisayarın kapağını kapatmaya da varmıyor elim. ne aptal iştir bu yaa? biri beni bir dürtse ya kıçımdan; belki oturabilirim, bitirebilirim... hadi, bir cesaret? bakalım sonuç ne olacak...

2 yorum:

  1. ben sana bir gün ayrıntılarıyla bnm saçmalamalarımı anlatayım, sen o zmn oyalanmak ne demekmiş gör. kabul etmelisin, oyalanma konusunda beni geçemezsin. hele bide karşımda ayna varsa... ooof tutmayın beni. öyle yani... :D

    YanıtlaSil
  2. aman, ne büyük başarı! :D

    YanıtlaSil