31 Mayıs 2011 Salı

GOP Evladım!

"Genç Oluşum Partisi!! oyunuzu bize verin!! dürüst, ahlaklı, mutlu bir Türkiye içinnn!! artııııık goopuyoruuuuzzzz!!!!" diye sokaklardan seçim arabalarım geçsin istiyorum. meydanlarda İbrahim Tatlıses "GOP evladıııımmmm!!" diye milleti coştursun istiyorum. arkasından çıkıp kendi çılgın projelerimi halka bizzat açıklamak istiyorum. bu seçim değilse gelecek seçim, artık GOP'u kuracağım.

ben lise 3'teyken, arkadaşlardan biri icat etmişti bu GOP olayını. bütün sene ortalıkta "evet, GOPuyoruz!" diye dolanmıştık. o zamanlar gençtik, toyduk, kuramadıydık; ama baktım önüne gelen parti kuruyor, dedim ben de bir GOP kurayım artık bari. zira ülkemin geleceği için acayip çılgın projelerim var.

bir kere barlara giriş yaşını 24'ten geri 18'e çekeceğim. ayrıca15-18 yaş arası için "toy-bar"lar zinciri kuracağım. artık gençlik gopacak! gençlerimizin barlara girmek için binbir dolap çevirmelerine, tanıdık bakkallardan aldıkları içkilerle kontrolsüz zom olmalarına ve 18'den küçük olmanın, küçük göstermenin çilelerine bir son veriyorum!

ayrıca eroin, kokain ve bilimum LSD'ler için, her şehirde üç merkez açıyorum. madem bu mereti kullanan gene de kullanıyor, kim ne kullanıyor ne kadar kullanıyor bileyim, değil mi? ayrıca bu merkezlerde bağımlı tedavi ve rehabilitasyon hizmetleri ve bu zımbırtıları daha zararsız hale getirmek için çalışmalar da yürütülecek. ben de mutlu, umutlu, hayattan çok şey bekleyen, kafa binbeşyüz, uçmuş bir milleti yönetebilirim bence. 

kürt hakları, özgürlük falan diye bağırıp duran topluluğa da doğunun incileri Hakkari, Şırnak, Mardin, Batman ve Siirt'i verdim; dolayısıyla sınırlarımı diyarbakır ve urfaya kadar çektim, artık orada ne b*k yiyorsanız yiyin. arada tampon bölge de olur, iyi olur valla.

kaç senedir başımı yiyonuz soykırım da soykırım diye. seçim konuşmalarımda "bir gün tüm ermenileri katletmediğim için bana küfredeceksiniz!" diye hitler'den alıntı yapacağım. ayrıca, madem bir türlü inandıramıyoruz milleti, bari tazminatına değsin, değil mi? bir gece yarısı "soy öyle kırılmaz, böyle kırılır!" diye ermenistana atom bombası atacağım. ertesi sabah çıkıp "evet ben yaptım, ben kırdım! tazminatını da öderdim; ama ödeyecek adam kalmadı, zira çeşitli ülkelerdeki özel ajanlarım diğer tüm ermeni asıllıların da soyunu kırmış olmalı!" diye açıklama yapacağım. ha bir de: "aa evet, atom bombam vardı... kusura bakmayın, söylemeyi unutmuşum!" 

bundan sonra eylemleri de asker yapacak! halkımın eylemlerdeki, yürüyüşlerdeki çilelerine bir son vermek amacıynan bundan böyle İstanbul, Ankara, İzmir gibi sakin yerlerde askerliğini yapanların görevi eylem yapmak olacak. dağın başına gidip teröristlerin arasında nöbet tutanın günahı ne? artık eylem yapmak isteyen vatandaşlarım gidip askeriye'ye başvuracak ve programa göre eylemleri "eylem bölükleri" tarafından yapılacak. polis panzerlerinden sıkılan suyu da, biber gazını da artık günahsız halkım değil, büyük şehirde askerliğini yapan ballı pezevenk yiyecek! 

bizans'ın da osmanlı tarihindeki yıkılışını çok haksız buldum; Fatih Sultan abimize saygım sonsuz da olsa, bizans'ı yeniden kurdum. bundan sonra boğazların bir yarısında bizans duracak, Dolmabahçe sarayında da Bizans Kralı oturacak. yaptım olacak. adamlar ölmüyor mu zaten, avrupadan atmak için Türkiye'yi? al sana bizans! gel bunu yık hadi!

avrupa birliğine girme çabalarından da dolayısıyla vazgeçmiş bulunuyorum, bizans girsin avrupa birliğine. ben Asya Birliğini kuracağım. türkler de uzak asya'dan gelmemiş mi? Japonya, Kore ve Çin'le birlikte asya birliğine girmek için vereceğim çabanın çok daha hayırlı olacağına inancım tam. arada kalan ülkelerle de bir şekilde anlaşırız elbet. ama önce bir kavgayı kesip uslanıp oturmaları lazım oturdukları yerde!

bu da olmazda bir mübadele yapacağım: asya kızlarıyla türk kızları yer değişsin. bizimkiler asya kızlarına hayran, biz erkeklerine... sarıları daha çok sevenler için de aynı mübadeleyi rusya taraflarıyla da yapacağım. ayrıca İspanya'dan da her ile bir çift masör ithal edilecek... bundan güzel hayır mı var ülkeme? en azından gen havuzu genişler, yeni nesil güzelleşir biraz. bıkmışız birbirimizden, biraz dünyaya açılmak lazım. 

planlar bariz belli, şimdi bir partiyi kurmak kaldı. ama öncesinde bir de "akli dengesi yerinde değildir" raporu almam lazım ki kapıma dayanıp "bu vatan hainini götürün işkence odasına!" diye alıp götüremesinler; kapımı çaldıkları zaman tapu gibi deli raporumu şak diye dayayacağım suratlarına. ama bu millet bu halimle bile beni seçecek, gör bak. hele bir siyasete atılayım da hayırlısıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder