16 Ağustos 2012 Perşembe

Böyle de Mıncıklarlar Adamı

Yahu bu spa işi ne keyifli işmiş de haberimiz yokmuş! Adamlar sosyetik falan değilmiş, sadece işini biliyormuş! Ehli keyif derler ya, aynen ondan işte. Bir de bağımlılık yapıyor meret... 

Evveli gündü. Ay pardon; güneşli ve sıcak bir ağustos sabahıydı, salı günüydü. Böyle daha iyi oldu, değil mi? Bence de. Her neyse. Sabahın köründe kalktık gittik biz bu otele. Otelin sahibi bizim bir tanıdıkmış, çok iyi ağırladı sağolsun. Çektik bikinileri, girdik saunaya. Annem kalamaz sıcakta; boğuluyormuş. Kaçıp kaçıp durdu o. Öyle olunca bizi bir an önce aldılar hamama. O saniye düşündüm ki, prenses olmak çok hoş olmalı... 

Aldı bizi sevgili masörlerimiz, yatırdı hamam taşına... bir güzel keselediler... sonra köpüklediler... o köpükler var ya, kuş tüyü gibi, öyle mükemmel bir his ki! O köpüklerle güzelce ovuyorlar sonra; ardından durulayıp çıkarıyorlar hamamdan. Çay ikram edip masaj dosyasını getiriyorlar önüne... 

Yemin ederim, milyon çeşit masaj var. Beynim sulandı, sadece neyin ne olduğunu anlamaya çalışırken. Hamlamışım tabi beyinsel açıdan, orasını geç de... cidden, ben hayatımda bu kadar çeşit görmedim. İnsanın hepsinden birden yaptırası geliyor. Yaptıramadım tabi. Dedim ilk sefer bu, klasik kokulu yağlarla yaptıkları masajdan yaptırayım. Çaylarımızı bitirdik, aldılar bizi masaj odasınaaaaa.... 

Şu masaj masalarına gerçekten hayranım. Sedye gibi şeyler, birer de delikleri var. Nedense kolera sedyelerini hep öyle hayal etmişimdir. İğrenç miyim? Muhtemelen. Her neyse. Yatıyorsun yüz üstü, suratın o deliğe denk geliyor, böylece nefes alabiliyorsun. Sonra yağlıyorlar... başlıyorlar mıncıklamaya... ben o arada bir uyumuşum, ne oldu ne bitti hatırlamıyorum. Sonra beni uyandırdılar, maskenizi yıkamanız lazım diye. Kil maskesi yapmışlar suratıma... gazozuma ilaç atmaktan daha etkili bir yöntem olmuş bu masaj işi. 

Yüzümü yıkayıp aynada kendime baktığımda düşündüğüm şeyse şuydu: ünlüler bunu haftada bir yaptırıyordur, değil mi... 

Şimdi şu bir gerçek ki, eğer bütün işim bu olsa, Türkiye'deki ünlülerin büyük kısmından daha güzel olabilirdim. Hele bir de işin içinde masaj varsa... insanın rengi değişiyor, yahu!! Sağlıklı cilt rengim neymiş, bunu daha yeni gördüm. 

Neyse; üstünden uzun zaman, 400 kilometre ve bir Aspendos gezisi geçti bunun. Ankara'da bulayım güzel bir spa, ayda bir gidecem. Bağımlılık yapıyor meret... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder