7 Temmuz 2011 Perşembe

Ermiş Panda

herşey aynen Panda'nın öngördüğü gibi gelişti.

bir süredir neredeyse iki güne bir yazdığım bloglardan üç sevgili arkadaşım da illallah etmişti neredeyse. o kadar çok yazıyordum ki bu yazma miktarı beni bile şaşırtmayı başarıyordu. o kadar çok şeyi neremden bulup da çıkardığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. doğruyu söylemek gerekirse, hala da yok aslında; zira final bitti, ben de bittim.

geçen cumadan beri final sonuçlarının açıklanmasını bekliyoruz. dün sonuçlar açıklandı. bu süre zarfında bir kere bile aklıma gelmedi bir blogumun olduğu gerçeği - o gerçek ki finale çalışırken bir kere bile aklımdan çıkmamıştı, o gerçek ki aklıma gelen her komik sözden bir ayrı blog çıkarmıştı... tıbbın yaratıcı bünye üzerindeki etkileri, demişti Panda. demişti ki, final bittikten sonra yazacak şey bulamayacaksın. he demiş geçmiştim. haklıydı.

dün sonuçlar açıklandı. cuma günü, salı açıklanacağına dair bir bilgi gelmişti. "o halde en erken çarşamba açıklanır" demişti Panda. yine haklıydı. sonuçları beklerken bütünlemeye kalacağımı düşünüyordum. "sen kalmazsın; kalırsa Mego kalır dördümüz arasından, o da bütte geçer." demişti. ilk kısmı için haklı çıktı, ikinci kısmının ne olacağı şimdilik meçhul. yani, dördümüz arasından gerçekten bir tek Mego kaldı büte.

şimdi, dediydim demekten de nefret ediyorum etmesine; ama ben dediydim. hayır sadece ben de değil, biz dediydik. sene boyu başına kaktık çalışsın diye; ama Mego'nun klasik megoloman çenesi ve ilginçlik derecesinde abartılı kendine güveni bizi hep susturdu. finalden alması gereken not da belliydi, çalışacağını söylüyordu. ben ilgilenmiyordum, sormuyordum; ama belli ki Panda soruyormuş: bir süredir çalışmadığını duydum Panda'dan, finale bir hafta kadar kala. ne kadar doğru bilmiyorum. "çakacaksın, Mego, büte kalacaksın bu gidiş onu gösteriyor" falan demedim değil o her "ben de geçicem, öyle geçicem işte..." dedikçe. ama bizim oralarda bir laf vardır: "anam öğüt verirken kızıl itin s*kinde kırk sinek saydım." diye... eee mi? ne eee? öyle işte!

yeniden en baştaki konuya dönersek... salı günü sınavlar açıklanacak, dedilerdi. açıklanmadı. gidip kendime bilet aldım, memlekete. ama cuma gününe. Panda "cuma çok geç. sen onu perşembeye alırsın." dedi özetle. bense amcamlara gideceğimi planlıyordum. tabii ki o haklı çıktı. şu anda otobüsten yazıyorum.

zaten bundan önce de buna benzer ve şu anda hatırlayamadığım (keşke blogum o zaman da olsaydı da yazsaydım) bir ton olayı var Panda'nın.

tüm bu veriler ışığında içtenlikle sormak istiyorum: Panda... sen erdin mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder